Brands-360 zal voor toekomstige collecties met name de lijn van de karakteristieke look-and-feel van de schoenencollectie vasthouden. Hier staat het jeansmerk immers ook om bekend. Ieder jaar zullen er twee footwear collecties worden uitgebracht, die zijn afgestemd op de collectieleveringen van G-Star RAW. De collecties zijn verkrijgbaar in Europa en de Verenigde Staten, inclusief de brandstores en de officiële website van G-Star RAW.
G-Star RAW is opgericht in 1989 en heeft een tomeloze passie voor denim, wat het merk ertoe heeft aangespoord vakmanschap naar een geheel nieuw niveau te tillen. “Hardcore Denim” is de filosofie die ervoor zorgt dat het merk blijft innoveren en verkennen – tot in de kleinste details. Door deze toewijding aan kwaliteit en vooruitgang - met innovatie en duurzaamheid in de kern - daagt het merk zichzelf en de industrie uit om grenzen te verleggen.
In juli werd bekend gemaakt dat G-Star RAW vanwege Covid-19 zou reorganiseren. De focus zou meer op online en strategische partners komen te liggen. Volgens het bedrijf vragen de veranderingen om een vereenvoudigde organisatie met meer digitale competenties.
Bezoek Brands-360 @ showroom 428