Styling thema SS23: Nature's Nanoverse

Elk seizoen zorgen de dames van Stijl Retail Design voor een compleet nieuwe look & feel in het inkoopcentrum. Deze look & feel wordt bepaald door de opkomende trends van het nieuwe seizoen SS23. Op basis hiervan worden onze banners en presentaties ontworpen. Ben jij benieuwd wat de inspiratie is geweest voor dit seizoen? Lees dan snel verder.

NATURE’S NANOVERSE
Uit de trendlezing voor SS23 van Christine Boland komt de nieuwste trend ‘nature’s nanoverse’ naar voren. Met de term ‘Nature’s nanoverse’ doelt Christine op een nieuw veld dat zich opent voor wetenschappelijke verkenning. De wereld van microbiologie en neurowetenschap is onzichtbaar voor het blote oog, maar omarmt een eindeloze ‘nanoverse’ van vormen, vormen en kleuren. Dankzij wetenschap en technologie zijn we nu in staat om deze microwereld te observeren (bijv. onder een microscoop). Hieruit is een nieuwe ontwerptaal gekomen die bestaat uit eigenzinnige vormen en structuren van schimmels, virussen en bacteriën en de vertakkingen in netwerken.

stuling2.jpg  styling4.jpg   

ONTWERP
Nature’s nanoverse is onze inspiratiebron geweest bij het ontwerpen van het thema voor SS23. De banners voor alle evenementen zijn ontworpen met organische, onregelmatige ‘schimmel’ vormen. Voor elke segmentdag (Lifestyle, Kids, Schoenendagen, Lederwaren & Comfort) is gebruikt gemaakt van andere soort schimmel door het gebruik van verschillende vormen en kleuren. Daarnaast heeft Stijl Retail Design verschillende huisjes ontworpen die aansluiten bij dit thema.

styling-overzicht.jpg

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...