Op de 18-holes golfbaan verzamelden ruim 70 enthousiaste golfers zich voor een dag vol verbinding, sportieve uitdaging en plezier. De dag werd afgesloten met een gezellige netwerkborrel op het terras en een smakelijke BBQ. Tijdens de feestelijke prijsuitreiking ging de eerste prijs naar Mark Hommelberg, CEO van JOG Group.
“Het PREVIEW GOLF TOURNAMENT heeft bewezen meer te zijn dan alleen een sportief uitje: het is een nieuw jaarlijks moment om de retailcommunity te verbinden, te inspireren en samen te brengen op een informele manier”, aldus Marijn Verschure, managing director van CAST/ Preview.
De organisatie wilt nogmaals alle sponsors bedanken: J.Lindeberg, Skechers, Duca del Cosma, Lacoste, House of Ord, Kjus, Domein Laurabos, VinVin, Sign Central, Promo Concepts, Act.Legal Advocaten, Schoenvisie & Textilia.
SAVE THE DATE
Zet 25 september 2026 alvast in je agenda, want dan vindt de tweede editie plaats. Geen GVB? Geen probleem – begin alvast met oefenen en doe volgend jaar mee aan dé netwerkdag van het jaar die retail weer op de kaart zet!