Winnaars van de Gouden- en Zilveren schoen

Maandag 2 maart reikte Dennis Beute (algemeen directeur) en Marieke van Aaken (Category manager schoenen) namens de leden van ANWR-GARANT twee prijzen uit ”De Gouden en De Zilveren Schoen 2019 van ANWR-GARANT”. Voor het eerst in de geschiedenis ging de Gouden Schoen niet naar een schoenenmerk, maar naar een marktleider in de niche Frans Muller. De Zilveren Schoen ging naar Solidus.

Goud voor Frans Muller
Het gepassioneerde team doet er alles aan om hun klant succesvol te laten zijn. Zij geven verkooptrainingen en hebben een online leeromgeving voor hun klanten. Muller ontwikkelt ieder seizoen de juiste producten die aansluiten bij de materialen en kleurtrends. Ze Bieden ondersteuning bij de verkoop van hun producten, zodat de bijverkoop en het bonbedrag een boost krijgen, geven verkooptrainingen en hebben een online leeromgeving voor hun klanten. Bij events bieden zij ondersteuning voor betere winkelbeleving, door bijvoorbeeld James met zijn Poetsstoel of Vespa te sturen. Ook leveren zij hun bijdrage aan een duurzamere schoenenbranche door actief partner van MVO Nederland te zijn.

Vol enthousiasme nam het team van Frans Muller onder leiding van Rutger Muller -6de generatie- de prijs in ontvangst. Rutger: “Indirect zijn wij de hele dag bezig met schoenen, maar als niet schoenleverancier vind ik het een enorme eer dat wij deze prijs gewonnen hebben, heel erg bedankt!”

Bezoek Frans Muller in showroom 263 @CAST

Zilver voor Solidus
De vertegenwoordiging is betrouwbaar en sympathiek, het merk heeft met de leden van ANWR-GARANT een sterke groei doorgemaakt. Al meer dan 100 jaar zorgen zij voor de juiste pasvorm voor ieder voettype. In het verleden hadden zij een iets wat stoffig imago, maar in de afgelopen jaren heeft Solidus dit helemaal van zich afgeschut en zijn ze getransformeerd tot een modern en actueel comfortmerk. Door de samenwerking met Podo Linéa zijn zij steeds sterker geworden. Solidus biedt Goede continuïteit, een goede B2B site, snelle nalevering en Correcte klachtafhandeling.

Marieke van Aaken: ”Bij de winnaar van de Zilveren Schoen zien we jaar op jaar een groei in omzet, een mooie afverkoop en daardoor zet deze leverancier een mooi rendement neer. Met de Zilveren Schoen willen wij Solidus stimuleren om vooral zo door te gaan.

Het team van Solidus met -het boegbeeld van de Benelux- Toon van Gorp was blij verrast met de prijs. Toon: “Ik vergelijk dit met de Oscars, ieder jaar kijken wij naar beneden en denken we wanneer zouden wij eens aan de beurt zijn. Vandaag is het zover in ons 110- jarig jubileum jaar, wat fantastisch!”

Bezoek Solidus in showroom 247 @CAST

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...