Tijdens de digitale beurs zullen merken als Tamaris, Marco Tozzi, s.Oliver, Caprice en Jana de collecties van het seizoen lente/zomer 2021 presenteren. Ook de aanvullende ontwikkelingen voor de herfst/winter worden gepresenteerd via de speciaal ontwikkelde beurswebsite.
Naast de mogelijkheid om de nieuwste collecties te ontdekken en geïnspireerd te raken, is er ook ruimte om een directe uitwisseling met merken aan te gaan. Hiervoor worden afspraken voor persoonlijke videoconferenties in de showroom aangeboden, die ingepland kunnen worden.
De beurs is ook toegankelijk voor retailers die geen klant zijn bij Wortmann. Voor de spontane bezoekers biedt de tool een live chat tijdens het evenement. Volgens Jens Beining, CEO van de Wortmann Group, is de digitale beurs ook een mooie kans: “Hoewel we persoonlijk contact prefereren, biedt de digitale beurs zeker voordelen, bijvoorbeeld in de vorm van meer flexibiliteit voor onze klanten.” Het grote aantal inschrijvingen bevestigt dat we op deze manier aanzienlijk meer klanten kunnen verwelkomen in vergelijking met Expo Riva.