CAST Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes & trends in de schoenenbranche.

Vernieuwde Collonil Carbon Pro +33% campagne in samenwerking met premium schoenenmerken

Vernieuwde Collonil Carbon Pro +33% campagne in samenwerking met premium schoenenmerken

"Het is al tien jaar geleden sinds Collonil Carbon Pro zijn entree maakte en de schoenenmarkt veranderde", aldus Frans Muller. De inspanningen van de grootschalige campagnes in de afgelopen jaren beginnen hun vruchten af te werpen; Carbon Pro begint een vertrouwd en herkenbaar product te worden onder retailers en wordt volop gebruikt door de consumenten om schoenen te verduurzamen.

"Met de start van onze nieuwe campagne, zijn we vastbesloten om samen met de retailers de impact van Carbon Pro verder uit te breiden en meer mensen te bereiken dan ooit tevoren", aldus Frans Muller.

Unieke samenwerking maakt het verschil
Dit jaar zet Frans Muller de campagne extra kracht bij door de handen ineen te slaan en een samenwerking aan te gaan met enkele merken: Red-Rag, Shoesme, Gabor, Blackstone, Floris van Bommel, Durea en Giorgio 1958. Voor deze bijzondere samenwerking zijn ze opnieuw de studio ingedoken. De schoenen van deze vermelde merken spelen de hoofdrol in de commercial en de merken zelf worden prominent uitgelicht op sociale media. Deze strategie vergroot de zichtbaarheid en het bereik van de deelnemende retailers, wat zich naar verwachting zal doorvertalen in een stijgende verkoop!

Exclusieve voorverkoop Collonil Carbon Pro
Met een scherp oog voor de behoeften van onze zakelijke partners, introduceren ze een exclusieve voorverkoopactie voor de 33% grotere Carbon Pro-spray: een grotere bus voor dezelfde prijs. Naast de bestelling ontvangen de retailers ook een compleet Point-Of-Sale (pakket met online en offline promotiemateriaal). Bij deelname verschijnt het adres van de winkel automatisch op de winkelzoeker van de campagne carbonpro.nl. Op deze manier worden consumenten rechtstreeks naar hun dichtstbijzijnde verkooppunt verwezen.

Een duurzame toekomst
Het doel van Frans Muller Benelux is niet alleen om hoogwaardige producten te leveren, maar ook om een blijvende positieve impact te hebben op zowel klanten als het milieu. Daarom streven ze ernaar om duurzaamheid te integreren in elk aspect van het bedrijf, met speciale aandacht voor de innovatieve producten zoals Collonil Carbon Pro. De spray is vrij van PFOA en PFOS, wat bijdraagt aan een beter milieu. Zelfs de verpakking is volledig recyclebaar en grotendeels gemaakt van gerecyclede materialen. De focus ligt op het verminderen van verspilling en het stimuleren van hergebruik.

"De kern van onze overtuiging wordt weerspiegeld in onze slogan: "Verduurzaam je schoenen met Carbon Pro", aldus Collonil.

Collonil Carbon Pro
Carbon Pro beschermt tegen vocht, vuil en vlekken en is de bestseller van het merk Collonil. Deze duurzame en krachtige waterdichte bescherming is geïnspireerd op koolstoftechnologie en werkt als een "spraymembraan". Dit creëert een onzichtbare structuur die sterke bescherming biedt tegen vocht en vuil. Waterdruppels glijden van het materiaal af als parels.

Meer informatie over Collonil Carbon Pro is te vinden op www.collonil.nl/carbonpro

Bezoek Collonil @ CAST showroom 263 

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...