Om een 'happy moment' te creëren bij je klanten, hebben ze bij Frans Muller speciale kaartjes met verzorgingsadvies ontworpen. Deze zijn simpel en snel toe te voegen aan de nieuwste aankoop van je klant. Bij de kassa, maar ook bij een online bestelling. Het is als het ware een verlenging van je service; je bedankt nogmaals je klant voor de aankoop en geeft extra verzorgingsadvies met betrekking tot het materiaal en de kleur zodat er nóg langer van de mooie schoenen genoten kan worden. Bij een online aankoop laat je hiermee ook zien dat er achter de schermen mensen betrokken zijn bij de bestelling van je klant. Je klanten zullen het erg waarderen!
Vernieuwde website
Misschien heb je het al gezien, sinds kort is de website fransmuller.nl in een nieuw jasje gestoken. Een frisse lay-out passend bij de huisstijl. Overzichtelijker en toegankelijker. Met als grootste verandering: een koppeling met een klantenportaal."We merken dat er steeds meer vraag is naar media materiaal zoals social media content, video’s en flyers. We hebben deze bestanden allemaal gebundeld in één omgeving. Vrij toegankelijk zonder wachtwoord met een eenvoudige download optie", aldus Frans Muller. Een website is nooit af. Frans Muller blijft altijd verder ontwikkelen en verbeteren. En de portal wordt uiteraard regelmatig verder aangevuld. Vind je dat er nog écht iets ontbreekt in de mediabank van Frans Muller? Laat het marketing weten, via marketing@fransmuller.nl.
Bezoek Frans Muller Benelux @ CAST showroom 263