De eerste editie van PREVIEW was ondanks de geringe voorbereidingstijd een succes en werd door bezoekende inkopers en deelnemende merken als zeer positief ervaren. De kleinschalige opzet zorgt ervoor dat de connectie tussen product, merk en inkoper weer centraal staat. Geen vluchtige bezoekjes aan stands, maar gesprekken over product en manieren om samen te werken tussen leverancier en klant waar de tijd voor genomen kan worden.
CAST speelt door een versnippering in het beurslandschap in op de behoefte van kleinschaligheid door op een zeer gastvrije en servicegerichte manier met merken en bezoekers te communiceren. “Wij ontzorgen de deelnemende merken volledig. Gasten – zowel bezoekers als exposanten – worden door onze organisatie in de watten gelegd met gratis drankjes, lunch, hapjes en entertainment, zodat de focus voor hen op het product en de samenwerking blijft liggen”, zegt Caroline Beitler van CAST. Komende editie wordt met een gezellig borrelmoment op de beursvloer afgesloten. De centrale ligging en bijvoorbeeld gratis parkeren maken een bezoek laagdrempelig en efficiënt.
CAST is vanuit heel Nederland en België goed te bereiken als locatie. Het beursaanbod is overzichtelijk en de beurszalen meerdere keren bezoeken met afwisselend een pauze moment op de verschillende horecapunten zorgt voor een gemoedelijke en relaxte sfeer. Het aanbod wordt niet uitgebreid voor de tweede editie, wel zullen er wisselingen plaatsvinden omdat er geen damesmerken meer zullen staan.