In deze gekke tijd zijn we allemaal op zoek naar hoe we onze tijd vinden om rust, ontspanning én hoe we kunnen ontsnappen, volgens Shabbies. De puurheid van het Nederlandse landschap, genieten van de eenvoudigheid en duurzaamheid staan in deze campagne daarom centraal. Net als in de andere Shabbies Amsterdam collectie, die gaat om pure ontwerpen, wilden Shabbies voor de fotografie ook terug naar de natuur, terug naar de basis. Samen met modefotograaf Paul Bellaart heeft Shabbies de simpele dingen in het dagelijks leven, zoals bijvoorbeeld ‘ouderwets’ de was ophangen, in beeld gebracht. Uiteraard met een Shabbies Amsterdam knipoog. De stoere ontwerpen van Shabbies worden door de nonchalante en landelijke achtergrond versterkt, waarbij de producten van Shabbies uiteraard ‘the heroes’ zijn. Ieder product heeft, onder andere dankzij het gebruik van plantaardig gelooid leer, een eigen karakter. Naarmate je de schoenen of laarzen van Shabbies Amsterdam draagt, krijgen ze meer karakter. Dat leven, die puurheid is ontzettend belangrijk voor Shabbies om naar de consument te communiceren.
Dit najaar seizoen zitten er volop laarzen (hoog, middel en enkel) in de collectie. Het typische enkellaarsje met hakje ontbreekt uiteraard niet en ook de hoge laarzen maken een groot deel uit van de collectie. Een duidelijk signatuur, met een mix aan verschillende stijl invloeden. Van chunky sneakers, op hikerboots geïnspireerde stylen en rubbere accenten die niet alleen maar fashionable zijn, maar ook comfortabel zijn om te dragen. Ook de Chelsea boot vind je terug in de collectie. Gemaakt van het meest soepele leer en voorzien van een grove profielzool.
Bekijk hieronder een aantal van de nieuwe campagnebeelden: