Een totaal van negen modellen vormen ook in het tweede seizoen deze capsulecollectie. Ze zijn allemaal voorzien van de ‚remonte by ELLE Charm‘, een sieraadelement dat de klassieke etikettering op een zeer modieuze en vakkundige manier vervangt. Naast de startlanden Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, België, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland en Canada zijn dit najaar ook Polen, Hongarije, Tsjechoslowakije en de VS nieuw in de licentieportefeuille.
De ongewone samenwerking tussen mode en media gaat in maart 2023 van start met paginagrote advertenties in de respectieve ELLE-landenedities en wordt in de winkel ondersteund door POS-pakketten en een aanvullende digitale campagne.
De internationale samenwerking met ELLE is nu een verdere stap om de modemarkt open te stellen voor comfort en draagbaarheid. Met haar vele internationale edities is ELLE het grootste modeblad ter wereld. ELLE leidt, zet trends en inspireert op het hoogste niveau. Het is precies deze competentie die remonte gebruikt voor de samenwerkingsmodellen Remonte by ELLE.
Bron: Tred