Bjorn Snel begon zijn agentuur in 2011 met het Spaanse schoenenlabel Satorisan. Na volgens de ondernemer ‘vele succesvolle seizoenen’ besloten de bedrijven de samenwerking tijdens de pandemie tijdelijk stop te zetten, om de draad nu op te pakken. In de tussentijd heeft Satorisan niet stilgezeten. Met een nieuwe designrichting, waarvan bezoekers van onder meer Modefabriek afgelopen seizoen een voorproefje kregen, hoopt het merk een breed publiek in het middensegment aan te spreken.
Bewezen succes
Met Lemon Jelly is het portfolio volgens Snel compleet. Dit Portugese ‘jelly’ merk maakt waterproof schoenen van gerecyclede en vegan materialen, die ook nog eens erg lekker ruiken. “Een aantrekkelijke en gunstig geprijsde collectie voor een jonger publiek”, aldus de ondernemer. “Het merk heeft in het verleden zeer succesvolle jaren gehad en wil dit herhalen door met ons samen te werken.”
Hij is opgetogen over de verbreding van zijn merkenpakket. “We hebben ruime ervaring met dit type merken en vinden het een pré dat ze zich in het verleden al hebben bewezen. En we zien de behoefte vanuit de retail om vernieuwing te blijven brengen naar de consument.”
Ontdek de collectie van Satorisan & Lemon Jelly @ CAST showroom 427
Bron: Schoenvisie