CAST Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes & trends in de schoenenbranche.

Hoe accessoires je winkelaanbod verrijken

Hoe accessoires je winkelaanbod verrijken

In dit artikel vertelt A Fish named Fred hoe accessoires en extra's voor winkeliers meer zijn dan slechts bijproducten; ze versterken de merkidentiteit en dragen bij aan een samenhangende winkelervaring die verder gaat dan alleen de kledingrekken.
Retailers erkennen steeds meer de strategische waarde van aanvullende producten in hun wholesale-strategie, zoals thematisch bijpassende items, bijvoorbeeld sokken en petten.

A Fish named Fred
A Fish Named Fred heeft dit concept omarmd. Het merk gaat verder dan enkel kleding en biedt een uitgebreide reeks accessoires die een complete merkbeleving creëren. Deze aanvullende producten, zoals mokken met opvallende prints en kleurrijke sokken, sluiten perfect aan bij de unieke identiteit van het merk. Ze geven retailers de mogelijkheid om hun klanten meer te bieden en een onderscheidende merkervaring te creëren. 

Unieke collecties
Voor elke nieuwe collectie ontwikkelen Fred en zijn team een centraal thema dat als basis dient voor de hele collectie. Deze thema's variëren sterk, van speels en functioneel tot abstract en tactiel, en laten altijd Fred's unieke creatieve flair en vermogen om innovatief te denken zien.

De inspiratie voor Fred's collecties komt uit verschillende bronnen, waaronder de natuur, culturele invloeden, kunst, geschiedenis en technologie. Het thema van een collectie kan bijvoorbeeld gelinkt zijn aan Freds persoonlijke reiservaringen, zoals het winterlandschap van Frosty Fred of de levendige cultuur van Brazilië.

A Fish Named Fred kijkt met veel enthousiasme naar de toekomst, met opkomende samenwerkingen en projecten waar binnenkort meer informatie over beschikbaar zal zijn. De uitdaging ligt echter in het overtuigen van retailers van de waarde van een compleet productaanbod. Terwijl de nadruk vaak ligt op kernproducten zoals colberts en shirts, benadrukt A Fish Named Fred dat een totaalconcept de winkelervaring verrijkt en de merkidentiteit versterkt. Voor retailers en franchisepartners biedt dit een krachtige meerwaarde: een volledige ervaring die klanten blijft boeien en hun loyaliteit vergroot. Volgens A Fish Named Fred moet winkelen een beleving zijn, en leveranciers moeten alles uit de kast halen om deze ervaring te realiseren.

Lees het volledige artikel op Fashion United via de onderstaande button:

LEES VERDER

PREVIEW FOOTWEAR & ACCESSORIES
Om retailers een beter inzicht te laten krijgen op hoe schoenen en accessoires hun aanbod compleet maken, heeft CAST een nieuw event opgericht, genaamd PREVIEW FOOTWEAR & ACCESSORIES. Dit event vervangt de  Schoenendagen en GOODS. Benieuwd naar alle merken die jouw winkelaanbod kunnen verrijken? Bezoek dan PREVIEW FOOTWEAR & ACCESSORIES op maandag 10 en dinsdag 11 februari 2025.

Wil je meer weten over A fish named Fred? Bezoek via onderstaande button hun brandpage!

PREVIEW FOOTWEAR & ACCESSORIES  BRANDPAGE

Header en overzicht afbeelding: A fish named Fred

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...