Met ludieke acties proberen proberen ze op Black Friday bewustwording te creëren. "'We willen de consumenten laten zien dat ze beter kunnen gaan voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat men bewust kiest voor schoenen toonaangevende merken die een lange levensduur hebben en die met een beetje extra liefde nog langer mee gaan. Duurzaam met je aankopen omgaan moet de norm zijn", aldus Frans Muller Benelux.
Deelnemende retailers
Vorig jaar heeft Frans Muller Benelux een 'poetsdag' geïntineerd. Deelnemende retailers kregen een gratis promopakket met een poetsshort en borstels. "Het was leuk om te merken dat alle winkeliers hier hun creatieve draai aan wisten te geven en consumenten hebben zich ook positief over de actie geuit. Daarom roepen we ook dit jaar iedereen weer op om tijdens Black Friday lekker te gaan poetsen. We breiden het promopakket uit met een uniek poetskistje. De voorwaarde blijft verder hetzelfde: per 5 gepoetste paartjes doneren wij weer een boom. Laten we dus een heel bos bij elkaar poetsen" , aldus Frans Muller Benelux.