Hallo multitasker! Je bent een vlot en sociaal persoon. Je praat makkelijk met collega’s en denkt vooral in oplossingen. Je bent bereid om die extra stap te zetten en stelt je flexibel op als collega’s hulp nodig hebben. Tevens beschik je als financieel coördinator over een kritische en analytische blik. Je werkt heel nauwkeurig en als je iets doet, dan doe je het sowieso goed. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief vaardig en collegiaal is. Oog voor detail en stressbestendigheid zijn ook belangrijke eigenschappen in deze rol. Jij bent een spil in de organisatie en kunt functioneren in een dynamische omgeving. Heb jij er al zin in?
Het lijkt misschien saai, maar je maakt het zelf zo spannend als je wil! Dit ga je zo ongeveer dagelijks doen:
- Voorbereiden, boeken, invoeren, verwerken en/of coderen van inkoopfacturen, splitsen van betalingen naar grootboekrekeningen;
- Inkooporders koppelen aan de juiste facturen;
- Verkoopfacturen/ crediteuren administratie;
- Doen van betalingen en opstellen van betaaloverzichten en het bewaken van betalingstermijnen;
- Bewaken en afhandelen van bankgaranties en waarborgsommen;
- Boeken van investeringen met bijbehorende afschrijvingen;
- Onderhouden van klantrelaties op financieel vlak;
- Beantwoorden van in- en externe vragen van debiteuren & crediteuren;
- Uitvoeren van checks m.b.t. kredietwaardigheid (D&B);
- Opsporen, oplossen, verbeteren van fouten in facturen, betalingen of betalingsverschillen;
- Versturen van herinneringen en aanmaningen, debiteuren nabellen en treffen van betalingsregelingen;
- Aangifte omzetbelasting;
- Opstellen en voorbereiden van de jaarrekening;
- Administratieve verwerking huurovereenkomsten/ lidmaatschapovereenkomsten;
- Plus: Kartrekker om een nieuw CRM-systeem te implementeren en aansluiting op boekhoudsysteem te realiseren.