Gemoedelijke sfeer en positieve reacties
Ruim 50 toonaangevende merken stonden klaar voor de aftrap van de eerste editie van PREVIEW. In de korte aanloop naar het event ontstond zelfs een wachtlijst voor geïnteresseerde deelnemers. Er is bewust gekozen om de eerste editie een sterk op elkaar aansluitend aanbod te presenteren in een kleinschalig universeel concept. Dit betekende dat alle stands door de organisatie in eenzelfde ‘look & feel’ werden ingericht om zo alle deelnemers een gelijkwaardige en productgerichte presentatie te bieden. Dit concept werd door bezoekers en deelnemers goed ontvangen.
Tevredenheid over opkomst
De meeste bezoekers waren positief verrast. Enkele bezoekers waren niet bekend met CAST als modeplatform en waren onder de indruk van dit nieuwe initiatief én de locatie. De opzet van het event was kleinschalig, duidelijk en overzichtelijk. Dit werd als zeer prettig ervaren. Hierdoor konden bezoekers in alle rust en gefocust ‘previewen’. “Wij zijn als organisatie tevreden over de kwaliteit van het bezoek. Er zijn ruim 70 individuele winkels geweest. We hopen wel dat er voor de doorloop meer bezoekers naar volgende editie gaan komen”, aldus Caroline Beitler (Beurs Coördinator). Op korte termijn informeert de organisatie over de datum en opzet van een tweede editie.
Over PREVIEW
PREVIEW is een nieuw initiatief van CAST in Nieuwegein. De opzet heeft als doel in een ongedwongen sfeer een groep agenturen te bezoeken die samen een duidelijk concept vormen. Een unieke samenkomst van relevante merken voor relevante winkels.