Zet jouw producten extra in de kijker met behulp van PR bureau Cream PR

Sinds januari 2020 is Cream PR te vinden in CAST, het handelsplatform voor schoenen, sport en mode. Showroom 480 is sindsdien omgetoverd tot een pop-up showroom, catwalk, kantoor, workshopruimte en digitale fotostudio in één. Wil jij graag je schoenencollectie extra in de kijker zetten? Cream PR helpt jou graag met het zoeken naar een creatieve oplossing.


Cream PR goes Digital

In 2018 werd de grote fysieke showroom in Amsterdam vervangen door een digitale showroom, een online hub vol inspiratie, informatie, beelden, filmpjes, uitleenbare items voor (TV)stylisten en items bestemd voor influencers. Via de overzichtelijk ingerichte webshop worden items eenvoudig gereserveerd en met een klik op de knop worden de packshots en campagnebeelden gedownload.

Quote van Arno Kantelberg, hoofdredacteur van Esquire en National Geographic: “Cream PR is, de naam zegt het al, een pr-bureau, maar het prettige aan werken met Cream is dat de samenwerking verder gaat dan de oppervlakte. Door die verdieping haal je meer uit zo'n samenwerking dan een eendimensionaal pr-verhaal.”

Het laatste nieuws via IGTV

Als logisch vervolg op het werken met een online showroom en de recente ontwikkeling van de 1,5 meter economie presenteert Cream PR het laatste nieuws over haar merken via informatieve IGTV’s. 
Een IGTV is een stand-alone videotoepassing van Instagram. Het zorgt voor langere video's in vergelijking met Instagram. Via een directe link zijn de getoonde producten rechtstreeks te reserveren in de online showroom.

De collecties worden op video gezet door een creatief team. In de studio, met of zonder model, bij het merk zelf of op locatie, alles is mogelijk. Innovatief, effectiever en efficiënter, maar wel safe.


Quote Annet Goede, oprichter Cream PR: 'De conventionele persdagen zijn voor ons al langer verleden tijd. Het past niet meer bij deze tijd, online informatie is snel, doeltreffend en informatiever dan een vluchtige blik op de collecties tijdens zo’n dag. We ontmoeten onze (nieuwe) relaties liever tijdens een oprecht een-op-een gesprek. Op deze wijze horen we waar de behoefte ligt, spelen we beter in op vragen en representeren wij onze merken persoonlijk.'


Met de op te zetten series van Forcasters biedt Cream PR een laagdrempelige methode om de collectie te presenteren aan media en stylisten en matchen we bovendien de beste influencers voor de merken. Inmiddels staan de Forcasters van Ipanema & Gioseppo online.


Quote van Nathalie Bouw, verantwoordelijk voor marketing en communicatie van Antar Shoe: "Voor onze merken Ipanema en Gioseppo werken we met veel plezier samen met CreamPR. Ik omschrijf de samenwerking als persoonlijk, vlot en deskundig. We bereiken interessante influencers en sterke pers, ook zie ik het als een pluspunt dat Annet de pers persoonlijk kent én haar relaties goed onderhoudt. De vooruitstrevende werkwijze van Cream, met focus op duurzaamheid en merkbeleving past goed bij onze merken."


Wil jij meer informatie? Loop gerust even binnen in showroom 480 (op maandag & dinsdag is Annet aanwezig) of neem een kijkje op de website.

Link naar Instagram
Link naar YouTube 

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...