CAST Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes & trends in de schoenenbranche.

Showroom Mephisto Nederland verhuisd

Showroom Mephisto Nederland verhuisd

Mephisto is het inkoopseizoen SS24 begonnen op een nieuwe locatie in CAST, showroom 002 op de begane grond. Daar is, naast Michel Schoonwater, ook Stephan van de Ven weer te vinden, die eerder als agent voor het Franse merk was teruggetreden.

"Een andere, meer representatieve locatie binnen CAST" was een langgekoesterde wens van Stephan van de Ven. Al vanaf het moment dat hij in 2017 als nieuwe agent de oude showroom van zijn voorganger betrok. De recente verhuizing van MEPHISTO naar showroom 002 op de begane grond valt samen met zijn terugkeer als agent, nadat hij zich eerder dit jaar genoodzaakt zag zijn werk neer te leggen. Op uitdrukkelijk verzoek van de directie in Frankrijk zijn partijen echter een nieuwe overeenkomst voor de komende jaren met elkaar aangegaan. Uiteraard maakt ook account manager en Mephisto-icoon Michel Schoonwater hier deel van uit.

Officieel MEPHISTO Nederland

Naar aanleiding van de last-minute ontwikkelingen zullen gaandeweg het seizoen verschillende veranderingen zichtbaar worden. Waar de Nederlandse vertegenwoordiging van Mephisto de afgelopen jaren onder de naam Shoe Support opereerde, handelt de nieuwe organisatie nu officieel onder de naam MEPHISTO Nederland. In die hoedanigheid worden alle bestaande activiteiten voortgezet, te weten de vertegenwoordiging van het hoofdmerk Mephisto en de submerken Mobils, Sano en Nature is Future (100% made in Europe eco-concept). Ter ondersteuning hiervan zal in de komende maanden onder het domein www.mephisto.nl een uitgebreid informatie- en serviceplatform worden opgetuigd.

Verfrissende collabs

MEPHISTO Nederland zet, in nauwe samenwerking met de fabriek in Frankrijk, de bestaande collabs met onder meer sneakerautorireit Patta en het fashion designer duo Schepers Bosman voort. Met het laatstgenoemde duo is momenteel in collab in de maak met 21 september aanstaande als launch datum. Door het aangaan van deze verbindingen brengt het merk haar tijdloze kwaliteiten, zoals ambachtelijke maakwijzen en duurzame producteigenschappen, onder de aandacht van een nieuw, jong(er) publiek.

Bron: Persbericht Mephisto 

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...