Het inkoopseizoen van CAST is geopend!

Afgelopen maandag 3 februari was het KICK ON event – dé aftrap van het nieuwe inkoopseizoen. Tussen 11:00 – 15:00 uur was er een speciaal programma ter inspiratie en bewustwording omtrent duurzaamheid en circulariteit.

Een interessant programma om het nieuwe inkoopseizoen positief van start te gaan. Jan van Setten omlijstte de dag met een aantal motivational talks met betrekking tot kansen die je als ondernemer niet kunt laten liggen. Daarnaast waren er korte interviews met Annet Goede (AllGoods), Marja Baas (MYOMY) en Willem Woudenberg (Sense Company) met betrekking tot hun aanpak op het gebied van duurzaamheid en beleving.

Na de plenaire sessie kregen de bezoekers de mogelijkheid om kennis te maken met verschillende ‘groene’ merken (MYOMY, Komrads, Nic & MIc, Greyder Lab) die hun stands rondom het Middenplein hadden gestationeerd. Ook beleving stands vertelden over de bijdrage die ze leveren in partnership met CAST waaronder Signmaker SignCentral, en speeltoestellen fabrikant Heemskerk.

Bezoekers konden de ‘duurzame route’ door het pand volgen met merken/bedrijven die extra aandacht aan collecties of producten besteden op duurzaam en maatschappelijk vlak. In showroom 480 werd het duurzame platform AllGoods gelanceerd. Allgoods is een netwerk van ‘allgood companies & true fashion labels’, waarbij het delen van inspiratie en informatie voorop staat. Initiator Annet Goede werkt hiervoor onder andere samen met Project Cece, Rhumaa, Reshare en The Green Stitch van herenmode gigant Van Gils.

Ook ANWR-GARANT besteedde extra aandacht aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. In korte presentaties van 15 minuten gaven Timberland, Marcel Schrevers (Van Schijndel Schoenen) en Björn Borg hun visie op duurzaam ondernemen middels pakkende en enthousiaste presentaties.

Het KICK ON even werd afgesloten met een grootse act van illusionist Victor Mids (bekend va MindF*CK) waarin hij verbazingwekkende trucs uithaalde en het publiek in verbazing en verbluffende staat achterliet.

De opkomst van het event was voor de start van het seizoen goed. “We zijn hartstikke tevreden en trots dat we een verzorgd en compleet evenement hebben kunnen neerzetten. Het tijdstip is bewust vroeg gekozen, echter hadden we op meer ondernemers inclusief personeel gehoopt. We willen door een dergelijk event de branche bij elkaar brengen. Een event dat door de branche gedragen en bezocht wordt! Een goede start met een nog beter vervolg”, aldus Marijn Verschure van CAST.

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...