CAST Nieuws

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes & trends in de schoenenbranche.

Collonil Carbon Pro hoofdrolspeler in grote winkeltraffic campagne

Collonil Carbon Pro hoofdrolspeler in grote winkeltraffic campagne

Frans Muller Benelux, winnaar van de Gouden Schoen 2019, start winkeltraffic campagne! Om zo samen met de retailer het nieuwe seizoen met een knaller in te gaan. De bestseller Collonil Carbon Pro speelt een grote hoofdrol in de campagne die groots in de media uitgelicht wordt. Het doel is om ervoor te zorgen dat niemand de winkel uit gaat zonder een bus Collonil Carbon Pro!

Frans Muller Benelux is totaalleverancier van een compleet assortiment schoenverzorging, inlegzolen en accessoires voor de schoenenbranche. Frans Muller Benelux: ‘We zetten echt groots in! Op dit moment wordt er een knallende commercial van Carbon Pro opgenomen. De commercial zal overal te zien zijn op televisie en er zullen doelgerichte onlinecampagnes draaien met een zeer groot bereik. Geen enkele schoenliefhebber kan er straks nog omheen, Collonil Carbon Pro is de musthave om je schoenen zo lang mogelijk mooi te houden!’

Door de winkeltraffic campagne wordt de consument zodanig geactiveerd, dat de bal al voor het doel ligt. De retailer hoeft de bal er alleen nog maar in te tikken. Dus bij aankoop van een paar schoenen verkoopt de retailer bijna al vanzelf een bus Collonil Carbon Pro.

Collonil Carbon Pro

Collonil Carbon Pro is de bestseller van Collonil. Carbon Pro is een krachtige waterproof bescherming en is geïnspireerd op de carbon technologie en werkt als een ‘spray-on membrane’. Hierdoor ontstaat er een onzichtbare structuur die zorgt voor een extreem sterke bescherming tegen vocht en vuil. De waterdruppels glijden als parels van het ingespoten materiaal af. De spray is geschikt voor alle materialen.

Stap in en profiteer!

Parallel aan de winkeltraffic campagne loopt de +33% Carbon Pro actie. Dit betekent +33% meer Carbon Pro voor de retailer en de consument. Door mee te doen met de +33% actie verschijnt de retailer automatisch op de store-locator op de landingspagina van de winkeltraffic campagne. Alle uitingen in de media worden doorgeleid naar deze pagina.

Inschrijven voor de +33% actie kan t/m 18 september. Dit kan per telefoon of via uw sales advisor. De winkeltraffic campagne start in oktober 2020. De deelnemende retailer ontvangt een online en offline POS-pakket om de actie kracht bij te zetten zowel fysiek in alle winkel als digitaal op het internet.

Bezoek Frans Muller @ CAST showroom 263

Meer nieuws

Zoek een merk

Verbinding onderbroken. Opnieuw proberen...